97棋牌手机版|9 7 Qi Pai Shou Ji B >> 正文

97棋牌手机版|9 7 Qi Pai Shou Ji B

Admin 118下载之家 2021年01月03日
摘要 :   97棋牌手机版 97棋牌手机版,According to news from Taiwanese media on January 3, Hong Kong-based "Asia Weekly" criticized the DPP again in this issue after criticizing Tsai Ing-w...
  �� 给蔡英文“穿龙袍”的《亚洲周刊》出新刊��追打民进党,这期指责其“威权复辟”According to news from Taiwanese media on January 3, Hong Kong-based "Asia Weekly" criticized the DPP again in this issue after criticizing Tsai Ing-wen for "dictatorship" and "wearing dragon robe" for Tsai Ing-wen. "Asia Weekly" stated that under the rule of the Democratic Progressive Party, Zhongtian was shut down from Taiwan, imported pigs (American pork containing clenbuterol) were forcibly passed, dissidents were checked for water meters, and the media was "departed by the Internet army (on the Internet). Collectively attack)" and spread rumors against political opponents...have already lost the ideals outside the party, which is tantamount to "authoritarian restoration" and "better than the blue of the year." The previous issue of "Asia Weekly" featured Taiwanese leader Tsai Ing-wen as the cover , A special report on "Behind the dictatorship of Taiwan’s democratic elections." Asia Weekly stated that many people affirm that the weekly has spoken the voices of the Taiwanese people, and lively discussions have also aroused online. However, the DPP not only deliberately avoided the issues raised by the weekly, but also A consistent method of "smearing red" has also been used, claiming that Asia Weekly is the "Beijing Mouthpiece." Asia Weekly has made four statements to refute. According to Taiwan's Zhongshi News Network, Asia Weekly announced on Facebook on January 2 that in order to further explore why the DPP allowed Taiwan to return to the past, and how it deviated from its original intention of founding the party, Asia Weekly 》In the forthcoming second issue of 2021, we interviewed Zhang Junhong, former acting chairman of the Democratic Progressive Party. According to the report, Zhang Junhong believes that the DPP has only been in power for just a few years. In the name of defending human rights, its use of administrative orders to suppress the reality is tantamount to an authoritarian restoration and "better than the blue of the year." "Asia Weekly" also I mentioned that looking back at Taiwan today, after more than half a century of "democratic struggle", has Taiwan now regressed to the authoritarian rule of the "martial law period"? Has the DPP forgotten its original intention and turned into an enemy it used to fight against? In response to this, some netizens left a message on the “Asia Weekly” Facebook page, saying that the DPP authorities are “indeed out of the blue...the value of democratic progress has been played up.” Some netizens worry about whether the report will be “disparaged again”. Wipe red". ↓Asia Weekly published the cover of the current issue on Facebook on December 24, 2020, showing a picture of Tsai Ing-wen wearing a "dragon robe", and reported on the topic of "The New Authoritarian Phenomenon Behind the Elected Dictatorship in Taiwan". The report took many incidents such as the "Reverse Osmosis Law", the Zhongtian News Channel’s non-renewal of photos and "checking the water meter" as examples, as well as interviews with politicians and scholars 97棋牌手机版including the DPP’s founding leaders. The analysis concluded that Tsai Ing-wen " "Government" has gradually been biased towards dictatorship and becoming a new authoritarian leader. Since then, "Asia Weekly" has not only been criticized by the Democratic Progressive Party, but also criticized by the Green Camp Internet Army. On December 29, 2020, "Asia Weekly" made a counterattack and released 4 different versions of "Tsai Ing-wen's Dragon Robe Photos" on Facebook for free download by netizens. It also claimed that the Green Camp wanted to block the magazine three or four times, all because of this. The cover of Tsai English. Source: World Wide Web/Rufeng

据台媒1月3日消息,总部设在香港的《亚洲ː周刊》继上期抨击蔡英文“独裁”并给蔡英文“穿龙袍”后。,本期再度批评民进党。《亚洲周刊》表示,在民进党当局统治下,中天被关台、莱猪(含有瘦肉精的美国猪肉)进口强行通过、异议人士被查水表、传媒被网军“出征(在网上集え体去攻击)”、对政敌造谣❻抹红……早已失去党外理想,无异于“威权复辟”,“更胜当年的蓝。”

《亚洲周刊》脸书截图97棋牌手机版��✈卄ガㄡ丷❦ぜ㉶≒びÔɜː

《亚洲周刊》网页截图��>丶┏▲◪卩☷〼り

上期的《亚洲周刊》以台当局=领导人蔡英文为封面,专题报道了“台湾民选独裁幕后”,《亚洲周刊》称,很多人肯定周刊说出了台湾民众的心声,网上也掀起热烈讨论,不过,✉民进党不但刻意回避∏周刊所提出的问题,而且还出一贯“抹红”手法,声称《亚洲周刊》为“北京喉舌”,《亚洲周刊》已提出四点声明批驳。

据台湾中时新闻网报道,《亚洲周刊》1月2日在脸书预告,为了更深入探讨民进党何以让台湾回到过去的旧时代,它又如何背离其创党初衷,《亚洲周刊》在即将发行的2021年第2期中专访了前民进党代理主席张俊宏。

台湾中时新闻网报道截图ンⓂ☍ㄢΞðА⛎¾

报道称,张俊宏认为,民进党才执政短短几年,就以捍㈥卫人权为名,用行政命令行そ打压之实,无异于威权复辟,“更胜当年的蓝。”

《亚洲周刊》报道截图⚠ɔ〨㈑

《亚洲周刊》也提到,回首今天台湾,经过大半世纪▣的“民主斗争”,当前台湾是否已倒退到“戒严时期”的威权统治?民进党是否已忘记初衷,变成昔日自己对抗的敌人?

ほ对此,有网友在《亚洲周刊》脸书下留言称,民进党当局“的确是青出于蓝……民主进步价值都被玩光了。”

ゎ⚫❶┪ʃЭ

⒓ギ⺶àろΜ▼

还有网友担心报道发出后会不会又“被抹黑抹红”。↓

╩]㈗ㅇ┒║&♮╨?

♀┴プπボゲε、

《亚洲周刊》2020年12月24日曾在脸书公布当期封面,为蔡英文穿着“龙袍”的图片,并以《台湾民选独裁幕后绿营新威权主义现象》为题做报道。报道以《反渗透法》、中天新“闻台不予换照与“查水表”等诸多事件为例,加上采访民进党创党大佬在内的政坛人士、学者,分析认为蔡英文“执政”已逐渐偏向独裁、成新威权领袖。

此后,《亚洲㉮周刊》不止遭民进党批评,还被绿营网军抨击。2020年12月29日,《亚洲周刊》加码反击,在脸书发布了4个不同版本的“蔡英文龙袍照”供网友免费下载,还称绿营三番四次想封杀该刊,全因那一张蔡英文封面。

来源: 97棋牌手机版/如风

ㄛ Ζ

↑ 上一篇: ↓ 下一篇:黑料不打烊最新网站|Hei Liao Bu Da Yang
阅读更多相同话题

属于以下话题

发表评论